Tjejsnack

Den här gillade jag och tog den från Milla...

*Vad är ett riktigt bra vårtecken?

--när jag hänga ut tvätten för att torka... har jag redan gjort i år, men nu hänger det is på tvättlinan...

*Känner du av våren på något speciellt sätt, hur?

--Trädgården bara "ropa" på mig och jag vill verkligen börja gräva...

*Har du sett någon vårblomma än, vilken?

--ja- vi har några snödroppar i trädgården (bild här)

*Vad är det sämsta med våren?

--Att barnen bli blöta när dom leka ute, fast dom älskar ju det och bryr sig inte ett dugg....

*Vad är det bästa med våren?

--Att det snart går att sitta i trädgården igen... alla foglar som kvittrar, blommor som kommer upp... och att det snart är sommar.

 

Om du också svarar på frågorna så lämna gärna en kommentar så att jag kan läsa dina svar och så kan du gärna länka till mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback