helgen

äntligen är det helgen, men jag har inte så mycket glädje av min helgen, eftersom jag ska går och jobba snart, och jag ska jobba i morgon också.
Ivo är hemma med barnen, men sedan vi har ställt upp ställningen med ruschkanan osv... så älskar barnen att vara ute, och dom roa sig jätte bra själv ute... det gälla bara att sätta på galonbyxor osv... för att det är ganska gäggig på tomten.
Jag skulle såååå gärna går ut i min trädgård nu och fixa lite där, men jag ska jobba... fast det är ju fint vädret, det betyder att vi förmodligen kommer att få mycket att göra på jobbet, men då går ju tiden också jätte fort. Det är bra.
Fast min trädgård ropa på mig... den får vänta.
Ivo håller på med min bil just nu, sen ska han fixa sin egen bil... byta huvudbromscylinder...låte roligt, eller??
Jag är fortfarende på jakt efter en riktig fin garderob, men det är inte så lätt...
En trevlig helg önskar jag alla som kika in här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback