Utmanad

Dejtat en av dina bästa kompisar? Berätta lite, hur gick det?
nej- jag har alldrig vågad det, men det fanns en för ca 12 år sedan, som jag hade jätte gärna dejtat, men en annan kompis till oss var såååå kär i honom, att jag inte berättade att jag också var kär...

Blivit arresterad? Berätta lite?
Nej, och tänkte inte bli det.

Sagt att du älskar någon utan att mena det? Berätta lite!
Nej- jag håller mig väldigt lugnt när det gäller dom här orden.

Haft ett one night stand? Berätta lite?
Han ville väl... men jag ville inte... alltså: nej, jag har inte varit sådär...

Busringt till någon, vem och varför?
ja- med en arbetskollegor har jag faktiskt ringt till
HARIBO och frågad varför dom "Goldbären" bara finns som kvinnliga figurer... men jag blev kopplad lite och sen var det nån som försökte förklara att det är armer, men vi tyckte att det väl var bröster...


Så- nu vet ni lite mer om mig.... alla få känner sig utmanand, lämmnar då gärna ett medelandet att ni har tagit utmaningen.

Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback