Tom Cruise

ja-ja- aber ich muss  einfach mal meine Meinung loswerden, ich war immer ein Fan von Tom Cruise, hab viele seiner Filme gesehen usw, aber was mir nie gefallen hat war die Tatsache das er Mitglied in dieser Scientology Sekte ist. Und jetzt ist noch dieses Video aufgetaucht...unglaublich das die Welt nicht gelernt hat... ich glaube ich bin nicht länger sein Fan und ich rufe hiermit auf seine Filme zu boykottieren, ich glaube zwar nicht das meine Aktion viel bringt, aber ich will wenigstens hinterher sagen können ich habs versucht.
Mir tun nur seine Frau und Kind leid... aber so ist das nun mal.

ja- men jag måste bli av med min åsikt. Jag har alltid gillad Tom Cruise, jag har sett många av hans filmer osv, men jag har alltid ogillad att han är medlem i den här sekten Scientology (i tyskland är den förbjuden). Och nu har det här Video dökt upp med hans tal i sekten... och jag trodde att världen har lärt sig något av det som har hänt för drygt 70 år... jag har bestämmt mig nu att jag inte längre tycker om Tom Cruise och hans filmer och jag säger att ni ska göra samma sak och inte gå och ser på hans filmer på bio eller tv.  Jag tror inte att mitt uppropp ger så mycket, men jag vill kunna säger att jag har försökt mitt bästa.
Jag tycker synd om hans fru och barnet, men det är inte så mycket att göra åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback