Telia

Vi har haft problem med Telia, sedan länge tillbaka, för att vara exakt sedan i oktober... då höjde vi vårt abonemang av internet till 8 MB... sen dess har det bröts hela tiden, mer eller mindre, sedan försvann det helt och vi har varit utan internet i 5 veckor, sen kom det tillbaka, fast det bröts fortfarende, ringer jag till Telia, säger dom: vi håller på! Hallå! hur länge till ska man hålla på... och så kom räkningen igår... 1012:- kronor vill dom har... " vi kan prata om kompension när allting funkar igen!" va???? Så jag måste defenetivt ringa dit idag igen... Får ser vad det ger.

Igår har jag haft huvudvärk, jag brukar inte har det, men igår hade jag det, tåg en Alvedon på morgonen och en på kvällen, det känns som att det kommer tillbaka... ska någ tar med en Alvedon till jobbet, ifall att...

Så- nu är julgranen ute igen... igår kväll gjorde jag julgransplundring (eller vad det nu heter). Nu har vi plats i Vardagsrummet igen.
Nu måste jag bara fixa andra gardiner, så att julgardinerna kommer också bort....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback