Nyårspromenad

Nyårspromenad
ni får gissa vem som var mest glad när vi var på nyårspromenad...???
Jag började bli sjuk och mådde inte så bra, men jag ville ändå vara med på nyårspromenaden...
sen vi kom hem har jag mest legat på soffan...
Nu börjar det bli bättre.image216
På måndag ska jag börjar jobba igen, på samma jobb, fast på en ny avdelningen, det bli spännande och kul.
jag ser fram emot. Sen vänta jag fortfarende på att Hornbach hör av sig till mig. Vi får ser om jag få jobbet eller inte.
jag kom på att: om jag får jobbet, då kan vi någ inte börjar bygga till i år... men än så länge har jag inte fått jobbet... så - vi får ser.
Nu har snön kommit ner till oss äntligen, det ligger drygt en decimeter... jätte vackert. Ebba vill åka pulka, men vi hitta inte deras hjälmar... vi får leta fram dom tills på måndag, annars få hon inte åka pulka på dagis.
Det är kallt och blåsig här idag.
Anna har blivit lite sjuk, hon har feber, så hon kommer någ sova nästan hela dagen...
I morgon har jag planerat att går ut med en kompis!!! det har inte hänt sedan jag kan tänka... bara vi, 2 kompisar, utan barn, vi ska gå och äta och snacka och sen ska vi förmodligen går och titta på en film, några förslag, jag har ingen koll på vad som visas just nu...???
Jag hoppas att jag har friskat till tills dess.image217
utsikt över golfbanan här hos oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback