Ny avdelningen

Jag har haft min första dagen på nya avdelningen på jobbet igår. Det var trevlig. Jag kunde knappt hjälpa kunderna, men det bli säkert bättre så småning om. Jätte trevliga kollegor har jag i alla fall.
Ebba är sjuk, men nästan frisk, så i morgon få hon också går på dagis igen. Ivo stannade hemma igår och även idag. Han hålla på med sin bil... jag börjar hatar den där bilen... det funkar inte som det ska...
Nu har det ju blivit varmare igen, allt snö är borta nästan, det är bara slask kvar... jätte tråkig, Ebba vill ju bygga en snö-gubbe...
Anna har börjat prata mer och mer... ibland måste jag ber barnen att bara vara tyst, men det kan dom ju inte... dom prata och prata hela tiden. Ebba kan inte fråga 1x. hon fråga minst 3 gånger... vill hon dricka då säger hon det flera gånger innan jag enns hinner svara, hon säger det och hon vänta inte på svaret... jätte jobbig. Och Anna har börjat på samma sätt... vad ska man göra???
Nu ska jag väcka Anna, hon få går på dagis och så ska jag åka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback