Utbildning

Idag ska jag lära mig allting om dörrar... vi ska till en utbildning... det bli säkert lite rolig i alla fall.
Sen får vi ser hur kvällen bli, vi ska ju åka gocart och går och äta nånstans... jag kommer någ lite senare hem...

Och sen har jag fått en email:

Först, ursäkta att vår återkoppling till dig har dröjt.

Tack för att du tagit dig tid till att komma till på intervjuer hos oss. Vi har i rekryteringen av varuhuskontorister fått många kvalificerade ansökningar och har nu till slut valt att gå vidare med andra sökanden. Om du vill ha en muntlig återkoppling är du varmt välkommen att kontakta mig på 0xx-xxxxxxx

Vi hälsar dig välkommen att söka lediga tjänster hos Hornbach i framtiden och önskar dig lycka till i ditt arbetsliv.

Med vänliga hälsningar

Ursäkta... men tar man så hand om sina "kanske-anställda" så vill jag inte veta hur dom tar hand om sina anställda...

Jag sa just dagen innan att jag tror inte att jag ska tar det jobbet, eftersom det skulle ju innebär bara kontorsjobb, sitta framför datorn HELA TIDEN och jag gilla ju att tar hand om mina kunder på jobbet... så jag hade någ tackat nej hur som helst...
Jag undrar ju hur länge jag hade fått väntat på svar om jag inte hade skrivit mailet i helgens...

Här är det fint väder och jag ska snart iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback