Trött

trött är jag... ska jobba i morgon också...
har jobbat idag...
har varit på dålig humör idag, sovit för lite, barnen vaknade 6.15 och skulle inte somna om... sen när jag åkte till jobbet, så fick jag inte tar den vanliga vägen, för att där hade en träd ramlad och låg lite half över vägen, sen åkte jag genom Södertälje och så gick ju bron upp 2 bilar fram för mig... 10 min... får man stå där, bara för att båtens antenn är för högt... så kom jag lite försent till jobbet...
nu ska jag snart går och lägga mig.
Det började faktiskt snöa här idag, lite konstigt väder här... det blåser och snöar, men det är ca 0 grad eller -1 grader kallt...
Vi får ser hur mycket snö det kommer i natt...
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback