jag är sur / ich bin sauer

... på mig själv... nej- inte riktig, ju- lite... jag har alla mina bilder på en extern hårddisk och igår skulle jag börja med att bränna dom på cd... 2 cd gick bra att bränna, nu kommer jag inte längre åt mina andra bilder (typ 12 000 styck)... fr o m 2006... jag är sur att jag inte koperade dom först på min andra hårddisk... vet inte vad jag ska göra nu... vill har mina bilder... skulle kunna gråta... jag är förtvivlad... f*n...
Nu vet ni varför det inte bli några bilder just nu.


---auf mich selbst, naja- nicht richtig, oder doch... ich hatte ja alle meine Bilder auf einer externen Festplatte. Und gestern wollte ich sie mir auf div. cd's brennen... nach 2 cd's ging nichts mehr... jetzt komm ich nicht mehr an meine ca 12 000 Bilder von 2006 bis heute dran... ich bin völlig genervt, das ich sie mir nicht erst auf meinen pc kopiert habe... was soll ich denn jetzt machen??? ich will meine Bilder wieder haben... könnte heulen... f'**k...
Nur damit ihr wisst, warum es im Moment keine neuen Bilder gibt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback