Tandläkare

Jag tror verkligen att jag har ett allvarligt problem:
jag är rädd för tandläkaren.
Jag har fått ont i huvud nu idag, och jag har kanske 2-3 gånger PER ÅR ont i huvud, alltså jätte sällan, men idag har jag fått ont, har redan tagit en alvedon... men jag tror att det kommer från mina tänder, för att jag vet att jag har ett hål i tänderne, eller snarare sagt några flera hål...
Jag har undvikt att går till tandläkaren här i sverige... det är såååå dyrt, så det gör inte bara jäkla ont i munnen, nej, det gör nästan lika ont i planboken...
Och sen har jag hatat putsa tänder, så jag får ju skylla på mig själv, men den tandkrämen som min mamma gav mig när jag var liten, var såååååååååååååååå äklig... jag gjorde allting för att hon trodde att jag hade borstat tänderna...
Och vad ska jag göra nu??? jag har varken lust eller tid eller pengar för att går till tandläkaren.
Jag får marddrömmer från det... bara tanken,... bara att lyssna på nån som har varit hos tandläkaren... gör att det ryser, bara att skriver det här...
jag måste sluta nu!
Är det nån som har några tips???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback