Stegräknare

Förra veckan har jag köpt mig en stegräknare... har gått redan några dagar med den, men i förrgår glömmde jag den.
Sen har jag dessutom köpt mig sådana gå-stavar (eller vad dom nu heter) ska kommer igång med att går lite...
Idag är det en perfekt dag, men jag är själv med barnen och då kan man inte gå fort...
I helgens har vi dessutom byggt upp en garderob till tjejorna i deras rum och så slängde vi ut dom gamla. Nu ser det mycket bättre ut, jag ska bara sätta in dom hyllplanen som Ivo köpte igår. Och sen ska jag lägga barnens kläder in där. Nu har dom också fått ett lekhörn i sitt rum. Men den spisen som barnens morfar gjorde och bord med stolar osv. det ser mycket mer trevlig ut nu, tycker jag. Eller???
Vädret är såååå fint att jag nu går ut och hänga upp tvätten igen, sen tar jag en tidning och sätta mig i solen i min hammock och läsa min tidning.
hälsningar
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback