inventering

jag har varit i Bauhaus i Västerås idag för att hjälpa till vid deras inventering... dagisen öppnade extra för mig 15 min. tidigare... det var lite trevlig... men många siffror... vi får ser vad jag drömmer om inatt...

Vet ni egentligen hur skönt det är att sitta på toilletten och läsa en tidning???
inne i värmen?? jag tror ni kan inte tänkta sig det, eller???
Jag njuta fortfarende...
:-)

I morgon har redan halva veckan gått... det känns bra. Och jag är ledig på helgen, men vi har mycket att fixa, båten ska ut ur vattnet... masten sitter kvar på båten och allt inredning är inne... sen ska det byggas ett "hus" runt båten, men det är mest Ivo's jobb att fixa allting runt båten.

Nu ska jag går och lägga mig.
det kommer bli nattfrost i natt... det var ju redan 3 grader bara när jag kom hem... hoppas att mina tomater i växthuset överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback