Ensam och sjuka barn

Sedan lunchtid är jag ensam med barnen och djuren... Ivo är i tyskland, han ska hjälpa fixa hans föräldrarnas tak... han kommer tillbaka nästa lördag.
Idag var jag ledig, men i morgon ska jag jobba, Anna var ju sjuk igår redan och båda husta, men idag har dom varit ganska pigga och glada, mesta delen av dagen i alla fall, så att jag skicka dom till dagis i morgon, vi får ser om dom ringa...
På helgen är jag ledig, fast egentligen skulle jag har jobbat, och det känns såååååååååååååååååå skönt att få vara ledig... jag har ju planer redan, ska träffa mig med en kompis, vill ju gärna hälsa på en annan kompis som precis har fått barn, men med barn som inte är riktig friska våga jag inte åka dit...
sen kanske träffa en annan kompis... och så är det barnbasar...
Nästa veckan måste jag också jobba, är bara ledig på tisdag.
Och nu måste jag gå och lägga mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback