fortfarende utan internet/ immernoch ohne Internet

jag är fortfarende utan internet, just nu är jag hos min granne som bo ca 2km ifrån mig och hon har internet. En kille från telia ska ringa mig på tisdag, så då får vi ser vad han säger... för att dom gräva ju inte här nånstans... jag återkommer så snart jag är online igen... sorry...
Annars mår vi jätte bra faktiskt.
hälsningar till alla här ute.

Immernoch sind wir ohne Internet und ich weiss auch nicht so richtig wann wir wieder internet bekommen, aber ich werde mich wieder melden wenn ich wieder online bin.
Ansonsten geht es uns gut.
Liebe grüsse

Kommentarer
Postat av: KRISS

Vissa tar ju sin blogg på riktigt stort allvar - du verkar vara en av dem :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback