titta! vad vi har fått!

ja- barnen har fått en gunge, den är inte fast i marken, men det bli den senast på helgen.
Ebba älskar den och  även Anna vill gunge hela tiden... Ebba älskar också att klättra upp där, vet inte riktig hur vi ska göra när den är nergrävt, då kan Anna också kommer upp på nedersta trappan... vi får ser, hon få lära sig...
En sandlåda måste också hit i år!
Annars har jag inte hunnit mycket idag...
I morgon fyller Ivo år... jag har köpt en Windex för båten och ett par segler-handskar, vi får ser hur han tycker om det... och så har jag köpt en jätte stor lådan sura-lakrits-fiskar i tyskland.... det gick reklamen på tv om dom här om dagen och då sa han: dom är jag sugen på... så då köpte jag dom, fast nu kom jag på att jag kanske köpte fel fiskarna... vi får ser...
Tyvärr jobbar jag sent i morgon... är inte hemma förran halv nio...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback