en jobbig veckan

... har det varit och den är inte slut än....
Har jobbat sent på måndag och tisdag, det betyder till kl. 20.00 och nu jobba jag tidig, det betyder att klockan ringa 5.30, och jag hatar verkligen vecka-klockan...
Men på fredag ska jag flyga till tyskland, kommer ju tillbaka på söndag i och för sig, men i alla fall... 48 timmer utan mina barn, det kommer att kännas konstigt... men det bli någ jätte bra.
Min bästa kompis ska hämta mig på flygplatsen och sen kommer vi har hela kvällen för oss...
På lördag ska jag handla påskägg i tyskland, för att sådana som jag vill finns inte riktig här i sverige... såna små chokladägg med olika fyllningar osv... och påskhare i choklad.
I tyskland lägga man ju många små choklad-påskägg ute i trädgården (alltså jag menar att påskharen kommer och gör det...:-)) och så går barnen och söker och sammla upp alla chokladägg (som är ju inpackat varje för sig)...
På Lördag kväll ska jag till den theater-pjäs som min lillebror spela med (han är 14 år) och på söndag är det mest att packa, äta frukost och sen till flygplatsen igen...
Och på måndag ska jag jobba igen.
Nu måste jag göra lite mat för mig, orkar inte utan frukost. Vi hörs nästa veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback