Midsommer

ja- nu är midsommerhelgen snart slut.
Vi har haft det ganske trevlig, fast inte som vi hade planerat. Vi skulle ju åka ut med båten, men eftersom det skulle regner typ hela helgen, stannade vi hemma.
Men det var lika bra, det med, för att vi har haft det trevlig:
I fredags åkte vi till Mariefred till dansen runt midsommarstången och då hade vi tur med vädret. Ebba tyckte först att det var lite läskig, hon ville inte heller dansa, men vi tog ett varv med henne i alla fall. Sen fick hon springa med potatisen på skeden och det tyckte hon var jätte kul, sen lite glass och så åkte vi hem igen.
Hemma blev det färskt potatis, sill osv och sen var det nästan läggdags.
Ivo och jag gjorde oss en mys-kväll...
Igår (lördag) hade jag bjudit våra kompisar, så vi var 6 vuxnar och 3 barn, vi grillade och satt ute under våran altan-tak. Det var en jätte trevlig kväll.
Barnen var i sängen strax efter 9 och sova fortfarende ( 9.20)...
Idag skiner solen, så jag ska försöka klippa gräsmatten, den behöver verkligen det och så måste jag tvätta...
2 veckor jobb ligger framför mig och sen bli det 4 veckor semester. Det ser jag verkligen fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback