Utmaningen

Nämn något som gjorde dig glad igår:
mina barn som blev såååå glad när jag kom hem från jobbet.
Vad gjorde du kl 08 imorse?
det är nu 7.30, så vid 8-tiden ska jag sätte mig i min bil och åka till jobbet, skulle tar mc, men det regnar...
Vad gjorde du för 15 min sedan?
åt en macka och drack ett glas med apelsinjuice
Det sista du sa högt?
Ebba! sov nu! (hon har sovit hos oss i natt, men det var inte roligt...
Det senaste någon sa till dig:
"jag vill inte" = Ebba sa så för att hon ville inte sova i natt vid 2-tiden...
Vad har du druckit idag?
ett glas apelsingjuice
Vad var det senaste du åt?
en macka
Vad var det senaste du köpte?
jag åt mc.donalts-mat igår till lunch...
Vad är det för färg på din ytterdörr?
klar-blå
Vad är det för väder hos dig nu?
det regnar
Godaste glassmaken?
citron och chokladglass tillsammans
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
ja
Sover du tungt?
ja- men vaknar egentligen alltid när mina barn rör sig...
Drömmer du mardrömmar?
ja
Trivs du med ditt jobb?
vet inte riktig just nu, fundera på att byta
Favoritklädsel?
myskläder eller jeans med en tröja och en fin jacka som jag köpte i vintras, till
Favoritlåt
jag lyssnar just nu på min tyska favoriten: Herbert Grönemeyer.
Vad ser du om du tittar till höger?
mina barn (som precis har vaknat) min sambo, en hög med tvätt, soffan och ett soffbord plus lite till...
Vad gör dig glad just nu?
Att jag ska gå på semester i morgon!!!
Vad ska du göra härnäst?
klä på mig och åka till jobbet
Höger el vänsterhänt?
Höger
Humör just nu?
så där
Favoritgodis?
choklad
Kläder just nu?
myskläder
Sommarplaner?
inte mycket, vi ska ut med båten när Ivo också har semester
Hur många kuddar sover du med?
En
Spelar du ngt instrument?
har spelat en hel del: flöjt, viol, lite piano, kontrabass... men är ingen höjdare i nån
Morgon eller nattmänniska?
Natt
Vad är viktigast för dig?
Mina barn, sen att få bo som jag gör i skogen!!
Är du kittlig?
beroende när och vem...lite
Snarkar du?
nej- jag prata bara i sömnen
Stjärntecken?
mest vattumannen, men i några horoskop är jag fisk... står på gränsen...
Äckligaste insekten?
 Spindlar, men ute får dom vara, bara inte i mitt sovrum
Stökigt el välstädat?
här är det mer stökig
Längtar du mest efter just nu?
semester....


Kommentarer
Postat av: Johanna

alla få känna sig utmanand!!!
Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback