Lunch

lunch
det här var min lunch... fast jag hann inte läsa min tidning, jag pratade med en kompis i telefon... der var ännu bättre.
Nu ska jag snart dra till jobbet, bara idag, imorgon och på söndag, sen har jag 4 veckor semester!!!
Hoppas bara att vädret bli hyfsat bra, men vi får ser, jag vill ju göra min grillplats på tomten...
Jag hoppas att ni alla kommer har en roligare helgen än jag (ska jobba 9-18)
Vi hörs.

das war mein Lunch, nur statt in der Zeitung zu lesen hab ich mit ner Freundin telefoniert, noch besser!!!
Gleich muss ich zur arbeit, heute, morgen und Sonntag muss ich noch arbeiten, dann hab ich endlich Urlaub. Noch gibt es keine Pläne, Ivo arbeitet noch 2 Wochen und dann wollen wir zusammen 2 Wochen Urlaub machen.
Ich hoffe nur das das Wetter auch gut wird, ich will ja meinen Grillplatz fertig machen...
Ich hoffe ihr habt was netteres vor als ich am Wochenende (ich arbeite 9-18 Uhr...)
bis denne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback