Poker och lite till...

jag måste bara berätta:
JAG HAR VUNNIT I POKER MOT 2 (TVÅ) KILLAR !!!!! YES !!!!! YES!!!! YES!!!!

Jag hade köpt ett pokerset och ikväll hann vi äntligen att spela poker... och första blad som jag fick på handen var jätte bra, men sen blev det värre och värre, men sen vände jag allting igen och till slutet vann jag allt...

YES, YES, YES !!!!

OH- JAG ÄR LITE ELAK, MEN HADE DOM VUNNIT HADE DOM VARIT LIKADANT MOT MIG...

Dessutom har jag varit och simmat för andra gången inom 2 veckor. Jag gör det med en kompis och vi är jätte duktiga, vi simma riktig mycket. Jag simmar alltid 50 banor, inte utan paus, men sammanlagt i alla fall, och jag gör alltid flera och flera på en och samma gång, så snart vill jag simma 50 banor utan paus.
Sen går vi alltid en sväng i bubbel-bassängen och en sväng in i bastun, men det har vi då förtjänat!!!
Jag hoppas att vi kan fortsätta med det när jag kommer tillbaka från tyskland, Andrea!!??
Någon mer som vill följa med???

Kommentarer
Postat av: andrea

det hoppas jag med
andrea

2007-01-31 @ 11:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback