Vi är tillbaka

hejsan allihopa,
det var länge sedan jag skrev något, vet inte om ni saknade mig...???
Nu är vi i alla fall tillbaka och det har hänt en hel del i tyskland på vårt semester.
Det mest viktigaste för mig var att jag klippte mitt hår!!! Jag är jätte nöjd, kan inte fattar att jag inte gjorde det tidigare... men nu är det gjort i alla fall... vad tycker ni??? bara ärliga svar!!!
Dessutom har jag shoppat lite med min bästa kompis i Hamburg, och även det var jätte bra, fast det var samtidig också lite frustrerande... jag måste går ner i vikt nu.
Men lite fick jag köpt i alla fall, nya sko, 3 halsdyker, 2 solglasögen (bara 7 Euro på H&M, då gör det inte så mycket i fall Ebba gör sönder dom) och lite till....
Jag har hälsat på massor av folk...
Ebba sa redan första kvällen: "inte Ebba's säng, Ebba vill åker hem, sova min säng!" = stackars hon, men nu är vi tillbaka och hon få sova i sin säng igen.
Anna har fått nya tänder, hon har 3 och en halb uppe och en där nere, det ser så söt ut när hon ler... ni kan ju ser det på bilden...
Ebba har fått så långt hår tycker jag, jätte fint, lite tunt hår, precis som jag, men än så länge vill vi inte klippa henne...
Barnen har ju också fått lite små presenter här och där...
Idag har vi varit på Media-markt i Kungenskurva, för att jag fyller ju år på måndag och jag önskar mig en Canon EOS 400d-kamera, men den är ju sååååå dyrt, så jag få vänta lite till...
Min mormor har bakat något som jag fick tar med hit till sverige... en safran-krans... jätte gott... det är en tradition hoss oss... så Ebba få också en på lördag (nästa veckan altså) när hon fyller år.
På måndag ska barnen börja med dagis, det bli spännande... men jag tror att det bli jätte bra för dom.
Vi har besök från tyskland igen, en kompis som stannar t o m på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback