sjukstygan här hemma

Här är alla sjuka, mer eller mindre...
Anna är värst, Ebba mår bättre, men även Ivo och Falk mår dålig.
Alla är snuvig och hustig och jag mår så där... vet inte riktig hur jag mår.
Har försökt att plocka undan lite saker idag, och ska snart hänga upp tvätten... måste ju utnuttja det när Anna sova och Ebba är uppe på sovloften med pappa...

Annars har det varit jätte fint på dagis. Ebba tyckte att det var ganska tråkig att leka inne, medan alla andra barn leka ute i snön, så redan i tisdags fick hon går med ut och hon brydde sig inte ett dugg om mig... (både bra och mindre bra...), men så kunde jag går med Anna till sin grupp och så kunde jag prata redan lite med fröken Eva som är "ansvarig" för Anna, hon är jätte snäll, jag känner henne från den tiden när jag jobbade där. Så med Anna få vi ser hur det bli, det tar väl lite mer tid än med Ebba... men jag är säkert att hon tycker också om att går på dagis snart...
Idag har vi inte varit på dagis, på grund av sjukdom. Vi får ser när vi kan börjar igen.
På lördag är det ju tänkt att vi ska har lite kalas för att Ebba fyller ju 3 år, men om vi mår som vi mår idag, så bli det ingen kalas.
Vi får ser.

I måndags fyllde jag ju år och då gick Ivo och jag ut till restaurangen: "Texas longhorn" dom har god mat... och en jätte god Margarita!!!
Vi var någ hemma vid halv 9 tiden, men det var skönt att kommer ut för bara drygt 2 timmer... ibland behövs det ju inte mer.
Falk och våran besök från Tyskland passade barnen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis i efterskott!

2007-02-21 @ 22:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback