10 cm snö

i natt komm det 10 cm snö... jätte fint, men tyvärr har vi ca +1 grad och det töa bort lite hela tiden....
Men annars ser det fint ut.
Barnen går ju nu på dagis, och idag lämnade jag båda och så hämtade jag dom efter maten (vid 11.40), i morgon få dom t o m sova på dagis, dom äta vid 11.00-tiden, sen vid 11.45 går dom och lägga sig och dom flesta sova till 13.00, men jag tror att Anna skulle behöver sova mer... känns jätte jobbig att veta att hon sova så liten, så vi får säkert lägga henne igen när vi kommer hem... jag ska åka dit vid 13-tiden, så får jag sitter i personalrummet och vänta tills det bli på tiden...
tja- dom tycker så och jag tycker så...
Och sen har dom ätit lunch och vilat och jag bli hungrig när jag kommer hem... och så få jag inte heller någon vila, jag älskar min vila... men, men, fr o m nästa veckan får jag skipper den i alla fall...
ja- nästa måndag börjar jag jobba igen, det känns lite kul också...
Men jag kommer att har "ny på jobbet"-skylten på mig, för att det har ju ändrats lite inom dom sista 3 åren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback