Önskelistan - Wunschliste

Här kommer en önskelistan för barnen, det skulle vara bra om ni, ifall ni vill skänka något till barnen skriver en anonym-kommentar, med det nummret som ni tänker skänker, så slipper vi att har flera likadana saker, jag ska inte titta in i kommentaren. Och om ni skicka den anonymt, så vet jag ju i alla fall ingenting...

Hier kommt ne kleine Wunschliste für die Kinder, falls ihr was den Kindern schenken wollt könnt ihr ja einen anonymen Kommentar abgeben mit der Nummer, dann bekommen wir nicht 10 Schlafanzüge zum Beispiel, ich werde mir auch nicht die Kommentare anschauen.


1.
Doktorväska ---- Arztkoffer

2. Mamma-Mu-böcker ---- Mama-Muh-Bücher

3. sällskapsspel för barn ---- Gesellschaftsspiele für Kinder

4. Pyjama för Anna i storlek 98 och Ebba 124 ---- Schlafanzug für Anna in grösse 98 und Ebba 124

5. Barn-cd-berättelse, t.ex. från Astrid Lindgren ---- Hörspiele für Kinder, z.b. von Astrid Lindren

6. Pussel med ca 15-20 bitar för Ebba ---- Puzzle mit ca 15-30 Teilen für Ebba

7. Grönsaker och Frukter från Haba ---- Gemüse und Früchte von Haba

8. Familienbilder von allen die wir nicht so oft sehen, damit die Kinder euch dann wieder erkennen, entweder als kleines (stabiles) Fotobuch oder einzeln, sodass ich sie dann in einen Rahmen setzten kann.

9. Pusselbock för Barn ---- Bastelbuch für Kinder




Har nån en idee vad jag ska köpa till Ivo???  Jag har ju fått mitt present från honom redan, det räcker ju till dom nästa 4 åren...

Und was soll ich Ivo schenken??? Ich hab ja mein Geschenk schon, das muss ja für die nächsten 4 Jahre reichen.

Kommentarer
Postat av: johanna

Vi har köpt 1. och 6. (Pippi Långstrump)och lite till...
Wir haben 1. und 6. gekauft (
"
) und noch einiges...

johanna und Ivo

2007-12-22 @ 20:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback