Lyckliga barn och gott nytt år.

lyckliga barn
ja- vi är tillbaka.
Det har varit lite jobbig att åka med "3" barn... naja- min kära sambo har varit jobbig på det sätet att det var jag som fick organisera ALLTING... när barnen skulle gå på "leklandet" när och hur och vart vi skulle äta, var barnen skulle äta, när dom skulle gå och sova... osv... allting. Han försökte ju att hjälpa till, men det tyckter jag gjorde allting bara mer jobbig. Vid frukost t ex.: han behöver sin kaffee, innan är det inte bra att prata med honom, men sen när vi kom till frukostbuffe, försökte han att organisera och fixa för barnen och tyckte att jag var jobbig, så : första dagen blev det bråk, sen andra dagen sa jag till honom: fixa din kaffee, jag tar hand om barnen. Dom ville vara nästan hela tiden bara hos mig och det gillade han inte, men jag märkte att det varit alldeless för mycket för honom... Även om han fick går och dricka en öl, medan vi varit i "leklandet", men om man resar med barnen... då måste man organisera mer, i alla fall om dom är så liten. Eller är det kanske jag som är såååå jobbig. Jag vet inte, och ni som har gjort en sånt resan, berätta gärna om ni har upplevt det likadant, eller inte. Jag tål kritik. Men alla män är ju olika, eller???
Nästa gång kommer någ Ivo och jag att göra den här resan utan barnen.

Nu är vi tillbaka och i morgon är det Nyårsafton.

Jag önskar alla som tittar in här ett gott nytt år 2008.

Vi hörs nästa år.
Johanna med familjen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Gott Nytt År från oss med!

Kram Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback