Dagen

Har fixat hela dagen hemma, Ivo och Falk har varit ute och fixade med bilarna...
Nu har Ivo åkt, för att han ska äntligen få på sina nya vinterdäck på bilen, dom är förhoppninsvis tillbaka till kvällsmaten.
Ikväll ska jag sy julgardiner... ni tycker väl att jag är lite sent, men bättre sent än alldrig, eller hur.
Hur länge efter jul bruka era julgardiner hänga kvar???
Och vad ska jag hänga upp sen då??? måste hitta något nytt tyg...
en anledning igen för att åka till Ikea... yeah !!!!
Barnen har haft sin sista dag på dagis igen, nu är vi lediga fram t o m den 6.1.2008. Oh-vad jag kommer njuta av!!!


Dagens Mat:
ungs-pasta med brokoli och skinka med Sallad

Dagens Bästa:
har satt upp en hylla och har ränsad hemma lite, dessutom har jag satt upp gardiner, ska bara sy gardin-kappar nu...

Dagens Sämsta:
Vi trodde först att min bil (crysler voyager 2000) hade gått sönder, eftersom den tappade växellåda-olja, men Ivo fixade det, det var förhoppningsvis bara några lösa skruva.

Dagens Låt:
Marianne Faithfull med "the ballad of Lucy Jordan"

Har det så bra allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback