Kräftor i mängder

 blev det här hoss oss... men som det verkar, så tål jag inte kräftor, jag visste ju varför jag inte ville äta dom, men jag hade sagt till killarna: kommer ni hem, med mer än 100 så ska jag smaka!, dom kom hem med 264 stycke... och jag åt bara en liten bit ur en klo, men jag hade ingen bra känsla och natten efter så fick jag går upp och kräktes, bara lite, men det räckte. och nu kommer jag alldrig att äta igen kräftor.
Våran granne, men sonen Emil (barnens kompis) har varit här igår för att äta kräftor, men det är ju mycket kvar.
Och eftersom killarna kom hem med såååå många, så har vi fryst in en stor del, så det kommer att bli kräftor framöver... jag gilla inte lukten, men den mår jag inte dåligt av.
Jag åt bara paj och sallad och drack några snapser... det gick ju bra!!!!

Sen har jag ramlad med våran MC... men jag stodd nästan stilla, då det har inte hänt nåt värre, bara min höft gör ganska mycket ont, har någ ramlat på den... MC'n har också överlevt. Och ja- jag har kört direkt efter det igen, det ska man ju göra. ikväll kommer jag ju också att åka hem från jobbet med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback