ingen tid

har jag just nu, huset är fullt, min mamma, mina syskon,  och var sin kompis...
Ivo bygger om i lilla huset, det kommer att bli jätte fint där.
Jag är tvungen att jobba vartannan dag... har ingen lust allts till jobbet just nu... men idag får ja i alla fall köra med våran motorcykel dit, så det är lite tröst.
I morgon är jag ledig igen.
Det är såååååååå varmt på jobbet att man inte orkar nånting.

Vad finns det för jobb egentligen här i sverige som man kan har outbildat, och som är dessutom typ mellan kl. 8-15?
Jag söker ett sådant jobb.
Tja- det finns väl inte... så jag få hitta på något annat.
Jag har i alla fall pratat med min chef och sagt att jag vill byta avdelningen, så vi får ser om det bli nåt?!

har det så bra allihopa. Bilder bli det nästa veckan.

Kommentarer
Postat av: Ango

Är inne och kikar lite! Det var länge sedan du syntes på listan, så jag tänkte kika här och se hur ni har det!
Hoppas ryggen är bättre och att du hittar ett annat jobb. Jobb mellan typ 8 och 15 är väl i princip kontorsjobb och städjobb... Eller storkök.
Kram
/Ango


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback