i morgon...

... fyller min "lilla" flickan 2 (två) år... helt otroligt vad tiden går...
Jag sitter här och vänta på att kakorna bli klara... men det är någ dröja en timmer till...
Jag började lite sent med bakning... var så trött efter jobbet.

Förra veckan har ju min mamma och 5 andra varit här och hälsad på oss... det var roligt men också jobbig...
Ivo och Falk stannade hemma hela veckan och byggde i gäst-stugan.. det hade inte varit planerat så här, men det blev så... nu börja lilla huset ser bättre ut än vårt hus... nästan... men det var en hel del jobb och det är inte klart än...

Killarna ska gå och fiska kräftor i morgon... fast jag gilla inte det... men jag ska väl smaka... har alldrig smakad på kräftor... har smakad hummersoppan här om dagen och den tyckte jag inte om.

Annars är det inte så mycket som hände nu... har fullt upp med jobbet som jag inte är sugen på längre... ska någ hitta på nåt annat jobb... frågan är bara vad??? såg att dom skrev om att det fanns så få tjejer som "satt i soffan" i tv'n... kanske nåt för mig??? jag gilla ju att prata... men, men...

I morgon jobba jag tidigt och sen är det helgen.
Oh- vad jag längtar... jag vill så gärna gå på mässan i älvsjö, det är en med tyger och leksaker... få ser om jag hinner... den är ju inte för allmänheten, men jag har fått en "kod" från en arbetskompis och jag har ju eget företag, så jag får ju går.... men jag vill helst går utan barn...
kanske på söndag, eftersom killarna kommer tillbaka på lördag och då är dom säkert jätte trötta om dom ska ut och kontrollera vart annan timmer hela natten...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback