Söndag...

jag har gått upp vid halv 7, ätit frukost med barnen, sen gick vi ut vid
9-tiden och har röjat i trädgården, strax efter 11 blev jag hämtat av min
granne och vi åkte tillsammans till en barnbasar, där har jag spenderat ca
600:- kronor för väl nästan alla kläder för hela sommaren till ebba, liksom
6 par sko, 3 till varje barn, 2 lastbilar för sandlådan och en barngunge för
utegungen... många lingon&blåbär kläder fick jag tag på, jätte söta,
kompination med kjol och tröja och byxa och tröja... även lite
p.o.p.-kläder.... och en Jacka till varje barn. det var säkert 10 byxor, 10
kortarmiga och minst 8 längarmiga tröja, trosor, strumpor och 4 solhattar,
så jag tycker att jag har gjort ett jätte klipp!!!
Nu vänta pizzan, Falk (inneboende och barnvakt när jag var och handlade)
hade gjort för lite lunch, så det räckte bara till honom och barnen... sen
skulle jag gärna ville gå och sova, men det bli någ inte... vi får ser...
bara 1 timmer... sen bli det utevistelse för oss alla, ska ta ner tvätten,
hänga upp den som jag köpte (tvättmaskinen tvätta redan) och så bli det lite
små-fix på tomten...
I morgon ska jag går och jobba igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback