Som ni ser...

här på bildener så finns vi kvar!!
Vi blev klart med avloppsrören i fredags, nu behöver bara gräveren kommer och fixa allting.... bara...
I lördags var vi på mässan, killarna och Ebba var på båtsmässan och jag var med Anna på mat-och - köks-mässan! det var lecker/gott och jag fick lite inspiration plus lite recepter... jag köpte ett speciellt olivolja som smakade gräs, jätte gott... jag tycker om att ger ett lite extra i maten...
Igår åkte Ivo MC, det var någ för sista gången för i år... men han sa att det var kallt...
Idag ska jag fixa lite här hemma, tar ner tvätten som står här och har blivit torr förr några dagar sedan, men jag orkade inte... sen ska jag sy en sovsäck för Ebba för natten och för Ebba och Anna var sin åkpåse eller vad det nu heter, en sovsäck för barnvagnen, eftersom barnen sova ju ute på dagarna...
Sen vill jag sy en fint speciela-filt för min kompis som när som helst ska få barn, dessutom tänkte jag att hon skulle få några haklapp hemmasydda!!! vi får ser hur mycket jag hinner... för att jag är jätte trött... och Ebba verkar inte riktig frisk, vi får ser.
Till lunch har jag inte bestämmt än vad vi ska äta, antingen det från igår: ris med ocfilee-gryta, eller wok-nudlar med morrötter och något annat...
Ikväll ska jag titta på tv... csi och crossing jordan (vet ej om den går på svenska tv... jag tittar ju på tyska tv...)
har det så bra.

Kommentarer
Postat av: Milla

Fina bilder!
Härlig bild på hund & katt :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback