snart är det 2007...

... och 2006 är slut... det är en hel del som har hänt här och där, eller hur??
Vi har fått en katt, en till bil, en borrad brunn, en trekammerbrunn (som inte är ingrävt än) och mm...
Våran Anna har lärt sig att krypa och går och Ebba babbla så att man ibland önskar att hon inte hade lärt sig prata (jag skoja...)
Snö har vi bara haft i några dagar i november och så hoppas vi att det bli lite nästa år då...
En riktig fint sommar har vi haft, eller hur, vi har haft dessutom jätte mycket besök, det var både roligt och jobbig, men ändå tycker jag om att få besök!!
Vi får ser hur mycket besök det bli nästa året.
Nästa året kommer barnen att börja på dagis, det bli spännande... och jag ska börja jobba igen, jag har inte så mycket lust, men det hjälpa inte...
Jag hoppas att ni alla får ett jätte fint nytt år 2007!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback