2. Advent

Ivo och Falk åkte igår till köppenhamn för att hämnta Falks saker, som stå  där hos sin ex...
Men dom kommer först i morgon tillbaka, dom gick ut igår kväll...
Ebba, Anna och jag har gjort lite fint här, vi har hängt upp en adventskrans och gjort en fin blomsterarrangemang, både för ute och inne, jag har försökt städa lite... nu ska jag bara plocka bort torkade tvätten och slänga in en ny tvätt i tvättmaskin.
Sen i fredags kör vi med nya lägg-rutiner med barnen, första dagen satt jag över en timmer och var tvungen att går in 2 gånger, igår bara 45 min. sen var jag tvungen att går in 1 gång, vi får ser hur det går idag...
Vi har ganska fint vädret, just nu skiner även solen lite grann... den hinner ju knappt att titta över träden...
Sen har jag tagit lite kort från vårt hem, så att alla kan ser hur vi har det nu.
Jag önskar er alla en trevlig 2. adventsveckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback