Nu har Findus kommit till oss

Igår var vi på bondgården där vi alltid hämta ägg och så hade vi pratat med dom om dom inte hade en katt över, och det hade dom, så vi tittade på den och det var ju en liten Findus. Så idag åkte vi dit igen för att "låna" honom, dom sa att om det inte funkar hemma så kan vi ju lämna tillbaka honom...
Så när vi kom hem då fick han går runt och kolla allting, våran hund fick går ute så länge... sen lekte Findus lite och sen la han sig på soffan och sov, jag la mig bredvid honom sen och så sov vi i nästan 2 timmer... jätte mysigt...
Nu, när jag sitter här fram för datorn då ligger han på mitt knä och sova lite till... han är ju som en liten babys som måste sova mycket.
Här uppe kan ni ju ser en bild på honom, han är faktist jätte liten. Han är född den 8. eller 9. juni.
När jag låg med honom på soffan så kom Ronja och Findus såg hunden då fräs hon ordentlig flera gånger och ville fly... så jag skickade iväg Ronja... dom få väl blir kompisar en annan gång...

Kommentarer
Postat av: Annica

Nää vad söt han är! :D
Skönt att det verkar gå bra med hunden.

Kram
Annica på BT. :D

2006-08-13 @ 18:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback