Sjukstugan / Krankenstation

ja- jag har varit sjuk, sedan 2 veckor nu tillbaka nu. Först blev det bättre, sen blev det sämre och en bihålinfektion... jag trodde ju att mitt huvud skulle sprängas... har alldrig tidigare haft så mycket huvudvärk.
Nu börja penecelin verkar och jag börja mår bättre, sova i stort sett hela dagen... barnen har varit på dagis och Ivo har jobbat. Från och med i morgon har vi alla semester. Vi får ser hur vi gör det med att åka bort. Jag vill bli frisk först.
Igår har Ivo varit med barnen i våran lilla pool, dom hade jätte rolig. Här ser ni lite bilder, jag hoppas att dom inte visa nåt dummt. Nyförtiden kan man ju inte visa nånting...



Ja- ich war krank, schon seit 2 Wochen, erst wurde es besser, dann wieder schlechter, dann eine Nebenhöhlenentzündung, aber jetzt fängt das Penecelin an zu wirken und es geht mir langsam besser, ich schlaf fast den ganzen Tag. Die KInder sind im Kindergarten gewesen und Ivo hat gearbeitet. Jetzt will ich gesund werden.
Morgen fängt unser gemeinsamer Urlaub an. Mal sehen was wir so machen werden.
Gestern war Ivo noch mit den Kindern im Pool, hier zwei Bilder. Ist ja nicht so einfach solche Bilder noch zu zeigen heutzutage... leider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback