Uptäckt

Uptäckte i fredags när jag smög runt i min trädgården och fotograferade allting som började få knoppor och blommor osv... det här, kolla förbi min plommonträd, i bakgrunden syns en annan färg:
image287
Sen gick jag och kollade vad det var som lyste så fint i lila-nyancer... och ser vad jag hittade:
image288
och alla tittade så fint mot solen.
Vill ni ser flera bilder av min trädgård kann ni
gå in här, eller går in vid länken "My Garden" här till höger.

Neulich als ich so durch meinen Garten streifte auf der Jagd nach allem was wächst und blüht sah ich etwas im Hintergrund als ich meinen kleinen Pflaumenbaum fotografierte, es leuchtete in lila-blau-tönen... dann ging ich hin und fand diese Blumen...
Mehr Bilder von meinem Garten findet ihr hier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback