mycket har hänt...

sedan jag skrev sist...
-vi har fått idag vår nya bil, det blev en Chrysler Voyager, byggt 2000, har gått ca 12 500 mil och är mycket bättre utrustat än den som vi hade innan.
Försäkringsbolaget har betalat mer än vad vi betalade för nästan 2 år sedan, så även om vi fick betala 4000:- i självrisk, fick vi kvar mer än vad vi betalde då... och så hade vi någ lite tur, för att den bilen som vi köpte fick vi köpa jätte billigt (tycker vi i alla fall...) vi fick bara lägga till 10% och så var bilen betalt... och den kör jätte bra (hoppas att den kommer att göra det länge framöver nu)
Idag har jag bara åkt runt med barnen och handlad och fixat osv...
I morgon ska vi ut med båten... vi får väl ser...
Idag har jag plockat i mitt eget jordgubbsland och det blev en hel del som ni ser på bilden... skålen väger också lite... och dom smaka sååååååååå gott.....
så jag bryr mig inte om vad jordgubbspriserna bli i år till midsommar, för att jag har egna!!!!
Nu ska jag snart hoppa i sängen....
Jag önskar er en jätte trevlig midsommar, vi hörs efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback