Har varit hoss doktorn med Anna

I morse trodde jag att vi skulle till doktorn med Anna, för att jag ville ju kolla om hon kanske är laktos- eller glutenintollerant, och så ville jag kolla hennes blodsocker, eftersom hon hade börjad dricka mer och mer..., och jag hade fel, jag borde har varit där redan igår, men jag är säkert att hon sa: "onsdag", men, men, jag tjatade och
ville tar ett blodsocker test i alla fall och till slut gav sjöterskan med sig och han tog ett blodsockervärd på Anna och det visade sig att det var lite högre än normal, 9.6, så fick vi träffa en doktor i alla fall och så ska vi kommer in i morgon bitti igen för att tar ett prov innan hon har ätit, då får vi veta mer... inget livshotande nu i alla fall... vi får ser i morgon...
Så i morgon kl. 8.00 ska vi vara där för att tar provet och så åker vi dit vid 10-tiden igen för att träffa doktorn...
Sjöterskan sa att han var glad att jag tjatade och att jag alldrig skulle tvivla på mig själv, det kändes bra att han sa så.

Så i morgon får vi ser mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback