god morgon.

här har det börjad lugnt, Ebba sova fortfarende och Anna är på dagis, Ebba är ju sjuk och går på penecelin, men jag ska jobba lite hemme idag...
Sen har vi ju besök från tyskland, han och våran inneboende fixar båten just nu, dom har slipat och skrapat och igår började dom måla med primern... så vi kanske hinner i alla fall till sjösättningen den 5.5.....
Jag har tagis semester på måndag och nu på helgen ska jag åka med våran besök till alla antikaffären här i område,han är här med bilen, så han kan tar med jätte mycket...
Annars är ju vädret såååå fint och jag hoppas att den hålla i sig, min trädgården bli bara finare och finare, jag har planterat lite, ska tar bilder under helgen och visa...
Nästa veckan, den 3.5. bli det dagen då Ivo och jag blev ihop för 7 år sedan... och vallborg ska vi har lite fest här hemma... Vi får ser.
Så nu bli det frukost, och sen ska jag börjar jobba.
En trevlig helg till er alla, och om ni kika in här, bli jag jätte glad om ni lämna ett litet, litet medelande här....
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback