13.1.2008

13.1.2008
13.1.2008, wir haben heute blauen Himmel, es ist 8.50 Uhr und die Sonne ist am aufgehen, draussen sind es +1,7 Grad, gestern hatten wir +5 Grad, es ist also eher warm im Moment.
Dieses Jahr gibt es einen anderen Blick auf unser Grundstück. Ich werde auch nicht an jedem 1. ein Foto machen, sondern wahrscheinlich öfter, immer wenn ich denke, es hat sich was verändert.
Herzlich willkommen hier reinzuschauen.
Hier gibt es noch mehr
Monatsbilder.

13.1.2008, vi har blå himmlen, klockan är 8.50 och solen håller på att går upp, ute är det +1,7 grader, igår hade vi +5 grader, det är varm just nu.
I år kommer ni att ser en annan utsikt över vårt tomt, jag kommer inte att tar en bild varje 1. i månaden utan när jag känner för, troligen oftare, när jag tycker att nu har det förändrats.
Vällkommen att titta in här.
Nu har jag gått med i MÅNADSBILDEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback