Parken-Zoo i Eskilstuna

Idag tänkte vi att vi skulle spontant åka till Eskilstuna-Zoo, så vi packade allting efter lunchen och åkte iväg, drygt 50 min senare körde vi på en jätte stor parkering, som var alldeles tomt, inte en enda bil... jag ringde min kompis som kollade på nätet att deras program slutade den 7.9.... jag visste inte att en Zoo har stängt på vintern... men, men,... barnen blev jätte besviken, jag faktiskt också. Men det var ju bara att åka hem igen, med lite lördagsgodis gick det bra... på vägen hem skulle vi stanna i Strängnäs, på infarten dit, fick vi en isboll på vindrutan, jag blev skrämt, det var 2 ungdomar som stod bakom ett högt staket... så dom kom undan och vi klarade oss oskadat. Sen promenerade lite vid hamnen, så kom vi till en lekplats, då blev barnen glad igen. Här lite bilder från idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback