Hösten är här


ja- hösten är här... här uppe ser ni uppgången till altan, den är helt igenvuxen...
 men man få tänka positiv, om tre månader börja dagarna bli längre igen...
ja- om 3 månader är ju jul nästan över...
Här kommer bara lite bilder från hösten, det händer inte så mycket, förutom att min fina chrysler gick sönder, förmodligen är det växellådan som har gått sönder... Så vi var tvungen att köpa en ny bil, en volvo 855 blev det och med den är vi jätte nöjd än så länge. Vi behöver ju var sin bil...
Barnen har varit mycket små sjuk-förskylt, hustan ville inte släppa... men jag hoppas att dom kan går på dagis igen på måndag.
Sen kan jag berätta att Falk, som har bott hos oss nästan 2 år, har flyttat till danmark till sina 3 barn nu.
Här ser ni en bild när han få sin sista köttbit, när vi grillade sista gången med honom
och sen en bild, då barnen säger "hejdå" till honom...

Jag hoppas att han orkar nu med sina 3 barn och att han inte ger upp vid första problemet, men vi får ser, på hans (och Ivo's job) har dom slagit vad om när han kommer tillbaka... vi får ser.

ja- der Herbst ist da, bei uns schon deutlich überall zu sehen und zu sprüren.
Hier oben könnt ihr Bilder von Falk sehen, der nach fast 2 Jahren wieder nach Dänemark zu seinen inzwischen 3 Kindern, ich hoffe er hält durch.
Ausserdem ist unser Chrysler kaputt gegangen also mussten wir uns ein neues Auto kaufen... es ist ein Volvo 855 geworden...

Kommentarer
Postat av: Mormor

Mensch, ist Ebba lang udn groß geworden, das sieht man auf dem Foto mit dem Autoreifen. Staun ! Schön sonnig sieht es bei Euch aus, ich hab gestern anchmittag auch nochmal im Garten in der Sonne fest geschlafen. Gehe gleich zu Alexandra - umziehen helfen.



Pussokram Mommor

2008-09-26 @ 08:35:50
Postat av: Elin

Hej

Vi har också en 855:a. En automat. Jag trivs jättebra med den.

Kram Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback