Jordgubbstårta / Erdbeertorte



Och- bli ni hungriga nu??? jag hoppas det. Den var/är jätte gott... jag har en bit kvar, som jag ska äta nu!!!
Det är faktiskt egnar jordgubbar!!!
Bredvid kan ni ser mina nya (plast)tallrika, som jag köpte på Rusta, jag gilla dom och det fanns ett fat till, men den visa jag med passande kakan en annan gång.
Und- schon hungrig?? Ich hoffe doch. Der war/ist sehr lecker... ich hab noch ein Stück übrig...
Der ist übrigens mit eigenen Erdbeeren gebacken.
Drumherum könnt ihr meine neuen (plastik)Teller bewundern, die fand ich soooo süss, gab auch noch einen passenden Kuchenteller in länglicher Form dazu, aber den bekommt ihr erst mit passendem Kuchen zu sehen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback