Jag gilla inte:

att tar hand om försäkringens-papprarna... det är sååååå jobbig, men Ivo har sagt att jag måste fixa det innan jag träffa min kompis, och vi ska träffas på torsdag, det betyder att idag MÅSTE  jag börjar med det... med vi får kanske t o m pengar därifrån, så det är det någ värd, men ändå tycker jag att det är såååååå jobbig...
Lika jobbig och tråkig är det att fylla i papprarna från försäkringskassan... eller skattedeklaration... jag har redan fått min deklaration, och det ser helt okay ut, jag ska i alla fall inte betala nånting!!!!

Bloggen fungerade inte hela helgen... därför har jag inte skrivit nånting... dom har gjort nån uppdatering, eller sånt.

Här får ni ett kort från våra busungar:
image279
I helgens har ju vädret varit jätte fint och varmt, men vi har så mycket gäggamoija på tomten, att barnen måste springa omkring i gallonisern... oh- vad jag länktar efter sommaren!!! Då tar det inte en kvart för att klä på barnen, dom kan bara springa ut och roa sig, jätte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback