lugnt söndag

... har vi haft här.
Vi har haft besök från Andrea med sitt barn Klara som har precis fyllt 1 år. Det var faktiskt jätte trevlig, en liten tjej-söndag hade vi... okay Falk var också här, men han jobbade och sågade så det var lugnt.
Vi satt i solen hela dagen, lagade lunch, så la jag barnen i var sin vagn i varsitt hörn på tomten (det finns mycket plats på 12 860 m2...) Och Klara sov i Anna's säng och så kunde vi bara njuta av solen och snaka skit...
Det är viktig för tjejer att kunna snacka skit ibland, man mår bättre efteråt, eller hur??
Sen vid 5-tiden åkte Andrea hem och vi grillade, jag hade gjort nässel-smör, som örtsmör, fast med nässlor, jätte gott. Och Falk hade lagt in fläsk-kottleter, så åt vi när Ivo komm hem från jobbet...
Nu sovar barnen (hoppas jag) och jag ska sätta in min månadens-bild snart.
I morgon jobbar jag sent, lämnar barnen vid 10.45 och sen kan jag hjälpa Falk lite med träd-fällning och köra upp allting med Jeepen...
jag önskar er alla en trevlig vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback