jag är säkert på...

... att det låg snö på marken när jag släkte tv igår kväll vid 22.45, men nu finns det inte ett enda teckan för det... och jag har inte pratat med nån, så jag vet inte om jag kanske bara drömde... nej- men jag är säkert att det var snö, jag såg ju snön även på vindrutan från min bil...
hur som helst husta mina barn båda två, och jag är sååååå trött på det nu... vet inte vad jag ska göra... Anna få ju penecelin, och jag trodde att det skulle hjälpa mot husta också, men tydligen inte.

Ebba är ganska jobbig just nu, hon har den här "jag vill"-fasen... och hon säger emot till allt jag säger... inte roligt, men jag vet inte riktig vad jag ska göra... jag bli galen på henne. Hon vill inte det och inte det andra heller, och om man sen inte gör så, så vill hon ändå det... hur f*n ska man förstå det???
Anna prata jätte mycket, det är sååå roligt, men hon kan bli såååååå sur, när hon inte få till det eller när hon inte få det hon vill. Men hon dra ner sina byxor HELA tiden och sen går hon, med byxorna nere vid fötterna och så ramla hon jämt, och undrar varför hon ramlade... jag kan dra upp hennes byxor 10 gånger på 20 minuter eller sånt... det kommer från att Ebba går ju utan blöja nu och så springa Ebba till pottan och dra ner sina byxor för att kissa och det ser ju Anna, så då vill hon göra likadant, men jag har försökt att sätta henne på pottan, men det ville Anna inte...

Jag har ju varit hemma hela veckan, och det känns konstigt... jag hade ju hoppats på att Anna skulle kunna bli riktig frisk, men nu har hon börjad hosta igen... så jag vet inte...
Jag vill ha friska barn!! men vem vill inte det...

I helgens ska jag till barnbasaren och köpa nya kläder för Ebba, nja- det lär väl bli lite kläder till Anna också... men det mesta till Ebba, för att hennes kläder tar slut snart.
Ivo ska jobba hela helgen, så det bli ingen familje-utflykt nu på helgen. tja- vi får ser, men ikväll ska Ivo och jag går ut... jag berätta i morgon eller sånt hur det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback