You make my day-award

Jag har fått en : You make my day-award


från Ango och jag blev jätte glad, hade ju ingen aning om att det är nån annan som läsa min blogg, förutom dom som jag redan visste om...
Nu vill jag ger den vidare, reglerna för denna award lyder:

"Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times!"

dom här personer ska få den från mig:

Ango,
så klart ger jag henne den tillbaka, tycker om att läsa hennes blogg, hon har alltid något på gång, känns så i alla fall.

Sara,
jag gilla hennes blogg, fina bilder och mycket annat.

Funderingar,
jag giller också den här bloggen, eftersom jag är förtjust i foto-bilder...

bland rosor & tistlar,
för att jag älskar dom här bilderna.

enAnna,
som har ett tufft liv, men verkar vara en riktig tuffing.

Kommentarer
Postat av: saravillfara

Men vilken raring du är, tack snälla!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback