Stormen har dragit förbi

Stormen har dragit förbi och vi har klarat oss jätte bra, telefon är kvar och strömmen är också kvar, nu är det lugnt igen. I morse var det t o m sol, så vi gick ut med barnen på förmiddagen och jag fixade lite på tomten. Sen började jag med att ansluta lite utebelysning, vi har bara en lampa vid ingångsdörren och man ser INGENTING när man ska gå till bilden vid kl. 7 på morgonen... så jag vill har minst 2 lampor till. Men det var så jobbig, eftersom vi inte hade en bra stege, så gick det inte så bra, Ivo hjälpte mig lite, men han var tvungen och fixa sin bil också. Snart ska han göra det, sa han... så vi får ser.
Sen upptäckte jag dom första vårtecken i trädgården, bilderna finns
här.
Nu ska jag ut och fixa mina lampor, Ivo är inte klart med bilen.
Till lunch blev det snabb-lunch idag. Vi ska laga riktig mat till middag.image220

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback