Sjukstation

Här är alla hemma till och från... inte roligt, jag mår väl bäst av alla, men hosta också... Barnen mår vissa dagar jätte bra och sen, som Ebba idag mådde hon jätte bra och nu på kvällen vaknade hon flera gånger, vid 22-tiden fick vi byta om henne, hon hade svettas så mycket... jobbig...
Anna var så där under dagen, men hon brukar sova i alla fall bra...
Ivo mår bättre, men ska inte gå och jobba i morgon, barnen stanna också hemma, bara jag ska jobba 13-20...
Men det är faktiskt roligt på min nya avdelningen, jag har redan lärt mig en hel del nya saker, jag har kunnat hjälpa kunden och det känns bra. Idag har jag varit ledig, eftersom jag ska jobba på helgen.

Här regnar det bara... tråkig... men på förmiddagen har det varit fint vädret och jag har varit ute i trädgården, slängde julgranen på eldnings-ställe och städade upp lite bland barnens leksaker... sen har vi ju en liten bäck som rinner fram för dörren... bara när det är så blött och regnig eller när snön smälta... den fixade jag så att vattnet kan rinner iväg nu och det kanske nån gång bli torr igen.

Sen har vi två vänner, eller en vän som ska få barn, den var beräknat till igår, men vi har inte hört något och jag vågar inte höra av mig... man vet ju alldrig, och jag vill inte störa... men jag skicka en jätte kram till dig Pernilla, ifall du läsa det här: jag tänker varje dag på dig och barnen har redan frågat när vi kan åka igen och hälsa på???
Sen är det Ivo's syster i tyskland som hade beräknad termin den 1.1.2008, men vi har inte hört något än... Men med henne har det varit lite jobbig dom sista månaden... så vi har varit bättre kompisar kan jag någ säger, men, men... alla är vi olika och alla utveklas vi olika, eller hur. Men så klart hålla jag tummarna och jag hoppas att vi snart hör någonting.
 
En trevlig helg önskar jag er alla här ute i bloggar-livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback